Sån känsla!<33

Sån känsla att se någon man är kär i! Jag kan inte fatta! Jag kan inte fatta att jag är kär, kär, kär, kär och kär! Jag är så grymt KÄR!!!

Jag är förälskad i en snowboard killle, han är så sjukt söt! Med hjälmen på huvet ser han enny sötare ut! Jag är rentutsagt FÖRÄLSKAD!. Haha vi går i samma klass och vi skulle åka skidor med klassen. Efter som att jag är den enda som åker skidor i klassen åkte jag med killarna!
Och där i bland var min förälskelse, jag har varit kär länge nu i han då... Men i dag frågade han mig gånger om jag ville åka tillsammans i liften med honom (det var en ankarlift). O en gång sa han att jag var duktig<33  Fatta jag är kär. Och varge gång han inte åkte med mig i liften så kollade han på mig med sitt sjukt söta ansikte!!!! Han är så söööt <33

LOVE U  

Idag handlare det int ng om kaniner men de får ni stå ut med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0