Kanin rosetter

Finns att köpa men går att göra väldigt änkelt!
Jag gör inte Sveriges snyggaste rosetter deräkt!
Men eftersom att mina kaniner inte har så lång
päls så använder jag rosetter när jag t.ex är
med kompisar o dom har med sig sin kanin!
Lägger även ut en bild!

Du behöver:

Varm limpistol
Band som är mellan 1-3 cm
Decorationer


Så här gör du:

1. Du klipper av en bit av bandet.

2. Du lägger en bit av bandet över det andra och limmar så det blir som ett litet
arband! Obs cirkeln av bandet får inte vara för stor!!

3. Lägg sedan den i hopp limade sidan mot t.ex golvet, bordet.

4. Nu plattar du till såatt bandet ligger plant på bordet. Ta försiktigt de mittersta kanterna och vik innåt och limma! Sen är det klart att decorera!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0