Lalala!! Långt inlägg i darå!

Eftersom att jag nt har bloggat så mycket kmr
det ett långt inlägg om vad jag har gjort!:P Jag
tänker även att berätta lite om Kokos (chanel)
parning i lite mera detaljer:)
Jaja
6/4 så var vi i Linköping o parade kaninen!:)
Hon som hade kaningården var väldigt erfaren och
jag gillade henne:) Jag tror att det är lämpligt att
köpa sin första kanin där, men man kan lika väl köpa
den andre, tredje o.s.v. Hennes hemsida är: Skullebo.se
Man kan även försäkre sin kanin, hund eller katt där.
Skulle själv väldigt gärna försäkra mina kaniner. Men
om kaniner bryter ett ben finns det ju typ inget att göra åt det?:(
Så jag tror man ska skita i de.... Så fall är det nog lämpligt
att försäkra sin hund om man har en. Dom är ju lite dyrare och
är större djur så man kan nog operera dom mer:/
Asså man ser ju själv t.ex på djurakuten eller vad det heter som
går på söndagar lixom hur många kaniner är det som dom får
in på sjukhuset tillskillnad mot hundar?? Jag tror faktist att
kaniner inte skadar sig så ofta!:)
Ojdå nu kom jag in på ett annat samtalsämne...
Jaja men när vi va oss henne då så tog hon fram en hane som typ såg ut
som pricken...
Och jag ville ha ng annan då.
Så hon tog fram en jättefin hane men han var nt löwen
tråkit nog...
Då sa jag *har du ng hårigare?*
Japp de hadde hon med namnet *sötis*
vilket verkligen passade honom!:)
Han var madagaskar färgad:)
Vi bestämde oss för honom, sen parade de sig
o så...
Och sen nu när pricken springer löst o kmr till Kokos bur
så är nt hon alls intresserad av honom längre...
Så ng håller på att hända:)
Skriver nt mer har ogjorda läxor tills på freda O.o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0