I går...

Hej
Förlåt om jag inte skrev i går.
Eller faktist gjorde jag de.
Men något hände med musen så jag var tvungen att stänga
av hela datorn. Jag hade tänkt skriva mycke om vad som hände igår.
Men eftersom att detta hände kommer jag bara ta de roligaste eller mäst roligaste
nae men ni fattar.

Jag red o ramlade av (Utan säkerhetsväst) hela tiden vid samma hinder. Tillslut skadade jag axeln.
O hästen jag red sprang till stallet. Det är typ 500 m mellan stallet o hagen jag red men Ida hämtade
honnom hela tiden. O de va ju kallt o snöigt ute så jag såg tillsist ut som en snögubbe....:S

Vi ringde Ingela (skullebo.se) om att para Chanel:) Vi bestämde att vi skulle göra det i dag.
Men hon fick valpar. Så jag tror vi ska åka dit nån annan dag....

Ha det bra!

O i dag har jag varit hos mormor o mina kusiner som är jätte trökiga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0