Ny bur, Ny månad Nytt lov!

Haha allt är så gött just nu:)

Jag söker en ny medryttarponny
En ny bur
Ett nytt lov
En ny månad
osovidare!

Asså jag har ängnat mig åt två saker i dag!

¤Letat efter en medryttarponny/foder
¤Varit med kaninerna!

Först på dagen så gick jag ner o städade Chanels
innebur. Eftersom att jag är den dära klumpisen så
skulle ju (det hära visste jag) vi hämta våran utebur
som vi hade hittat på nätet eftersom att Chanels
gammle är lite ring rostig:S
Sen när mamma hade varit o hämtat buren upptäcker
jag att den buren såg lite blää ut på gallret och i.
Så jag var ju såklart tvungen att städa den med...
Men den såg tillslut med lite hjälp av brosan ut som ny:)
Sen har jag kelat och så med kaninerna:)

O nu över till mitt kära letande..

Ja ni vet sån där känsla när föräldrarna har sagt ok till att köpa
något nytt eller hyra. Det går så snabbt att man inte tänker på
det, man letar 24/7 bokstavligen.
Aja saksamma

Vi ringde även till skullebo o mamma o hon som äger de kom överäns om
att vi skulle komma dit (vilken dag säger jag inte).

Hoppas ni haft en bra dag

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0